A prevalenza di rinitis allergique aumenta annu per annu, affettendu a qualità di vita di milioni di persone in u mondu.
A contaminazione di l'aria hè un mutivu impurtante per a so incidenza aumentata. A contaminazione di l'aria pò esse classificata secondu a fonte cum'è contaminanti interni o esterni, primari (emissioni direttamente in l'atmosfera cum'è l'ossidi di nitrogenu, PM2.5 è PM10) o secundarii (reazzioni o interazzione, cum'è l'ozone).
I contaminanti interni ponu liberà una varietà di sustanzi dannusu per a salute durante u riscaldamentu è a cucina, a combustione di carburante, cumprese PM2.5 o PM10, ozone è ossidi di nitrogenu. A contaminazione biologica di l'aria, cum'è a moffa è l'acari di u polu, hè causata da l'allergeni di l'aria chì ponu purtà direttamente à e malatie atopiche cum'è a rinite allergica è l'asma. Studi epidemiologichi è clinichi anu dimustratu chì a co-esposizione à l'allergeni di l'aria è i contaminanti aggrava e risposti immune è induce risposti inflammatory recluting cells inflammatory, cytokines, è interleukins. In più di i meccanismi immunopatogeni, i sintomi di rinite pò ancu esse mediati da cumpunenti neurogeni dopu l'esposizione à stimuli ambientali, aggravendu cusì a reattività è a sensibilità di e vie aeree.
U trattamentu di a rinite allergica aggravata da a contaminazione di l'aria include principalmente u trattamentu di a rinitis allergica secondu e linee guida cunsigliate è evitendu l'esposizione à i contaminanti. Fexofenadine hè un antihistaminicu cù attività antagonista selettiva di u receptore H1. Pudete migliurà i sintomi di rinite allergique aggravati da a contaminazione di l'aria. A più ricerca clinica hè necessaria per chjarificà u rolu di altre droghe ligati, cum'è i corticosteroidi intranasali, in a riduzione di i sintomi causati da a co-esposizione à a contaminazione di l'aire è l'allergii. In più di a terapia farmacologica di rinite allergica convenzionale, deve esse pigliata una cura di evità per riduce i sintomi di a rinite allergique è a rinitis indotta da a contaminazione di l'aire.
Cunsiglii per i pazienti
In particulare l'anziani, i malati cù malatie cardiache è pulmoniali severi è i zitelli in gruppi sensibili.
• Evite inhaling tabacco in ogni forma (attivu è passiu)
• Evite di brusgià incensu è candele
• Evite sprays di casa è altri pulitori
• Eliminate e fonti di spore di muffa interni (dannu di l'umidità à i tetti, pareti, tappeti è mobili) o pulite bè cù una suluzione chì cuntene ipoclorito.
• Sustituitu lenti dispunibuli di ogni ghjornu cù lenti di contactu in i malati cun cunjuntivitis.
• L'usu di l'antihistaminichi senza sedazione di a seconda generazione o corticosteroidi intranasali
• Aduprate anticolinergici quandu si trova a rinorrea d'acqua chjara
• Rinse cun lavatu nasali per minimizzà conceptually l'esposizione à i contaminanti
• Aghjustate i trattamenti basati nantu à e previsioni climatichi è i livelli di contaminanti interni / esterni, cumpresi i livelli allergeni (vale à dì u polline è i spori fungi).
Purificatore d'aria cummerciale cù ventilatore turbo doppiu filtrazioni HEPA
Tempu di post: 23-mar-2022