Generatori di ioni negativiliberà l'ioni negativi. L'ioni negativi anu una carica negativa. Mentre quasi tutte e particelle in l'aria, cumpresi u polu, u fumu, i batteri è altri contaminanti di l'aria dannosi, anu una carica positiva. L'ioni negativi attraeranu magneticamente è si attaccanu à e particelle potenzialmente dannose caricate positivamente è queste particelle diventanu pesanti. Eventualmente, e particelle diventanu troppu pisate da l'ioni negativi per stà à flotu è cascanu in terra induve sò eliminati da u purificatore d'aria.
filtri HEPAsò curtu per i filtri di l'aria particulata d'alta efficienza. Sò fatti di fibre di vetru assai minuscule chì sò intrecciate in un filtru d'aria assai assorbente. In generale, hè a seconda o terza tappa di u sistema di purificazione. I studii indicanu chì i filtri HEPA sò 99% efficaci in catturà particeddi dannosi in l'aria quant'è 0.3 microns, cumpresa a polvera domestica,
fuliggine, polline è ancu alcuni agenti biologichi cum'è batteri è germi.
Filtru di carbone attivatuhè simplicemente carbone chì hè statu trattatu cù l'ossigenu per apre milioni di minusculi pori microscòpichi trà l'atomi di carbone. In u risultatu, u carbone ossigenatu diventa estremamente assorbente è hè capaci di filtrà l'odori, i gasi è i particeddi gasosi, cum'è u fumu di sigaretta, l'odore di animali.
Luce ultravioletta (UV).nurmalmente, upirari à a lunghezza d'onda 254 nanometri, chì hè cunnisciutu cum'è lunghezza d'onda UVC pò tumbà parechji micro-organismu dannusu. A luce ultravioletta 254nm pussede appena a quantità giusta di energia per rompe i ligami moleculari organici di i microorganismi. Questa rottura di ligami si traduce in dannu cellulare o geneticu à questi microorganismi, cum'è germe, virus, bacteria, etc. Questu risultatu in a distruzzione di sti microorganismi.
Photo-catalyst usa a luce ultravioletta chì colpisce un scopu di diossidu di titaniu (TIO2) per creà l'ossidazione. Quandu i raghji di luce UV chjappà a superficia di diossidu di titaniu, si verifica una reazione chimica chì produce ciò chì sò cunnisciuti cum'è radicali idrossilici. Questi radicali reagiscenu rapidamente cù VOC (Composti Organici Volatili), microbatteri, virus, etc. per cunvertisce in materia non organica in forma d'acqua è CO², rendendu cusì innocu è estremamente efficaci in a lotta di u muffa, u mildiu, altre famiglie. fungi, batteri, acari di polvere è una varietà di odori.
Tempu di Postu: Aug-09-2021